Openingstijden

Man         09:00 - 19:00

Din           09:00 - 19:00

Woe         09:00 - 19:00

Don          09:00 - 19:00

Vri            09:00 - 19:00

Zat           09:00 - 16:00

Zon                 Gesloten

Injector

elektromagnetische injectoren.

De injectoren van dit type werken gemeenschappelijk railsysteem (common rail).
Dit is de meest gebruikte energie systeem in dieselmotoren vandaag.
Het laat de scheiding van de compressie en brandstofinjectie.
Zo biedt veel meer flexibiliteit dan conventionele systemen en maakt een betere aanpassing van de injectie circuit naar de motor.
Omdat de brandstof in de tank voortdurend onder hoge druk, kan men de injectie parameters vaststellen door het sturen van elektrische impulsen in de injectoren.

Door toevoeren van de elektromagnetische klep, de regeleenheid activeert het mondstuk (start van de injectie). Zodra de stroomvoorziening uitgeschakeld, wordt de injectie voltooid. De geïnjecteerde dosis brandstof evenredig (Bij een gegeven druk) bij de openingstijd van de elektromagnetische klep, maar tegelijkertijd, is niet afhankelijk van het motortoerental of van de injectiepomp.
In systemen met de nieuwe generatie common rail is het mogelijk een aantal te bereiken injecties in een zuiger werkcyclus. Dit vermindert het verbruik brandstof, uitstoot van schadelijke stoffen en zorgt voor stillere werking van de motor.

piëzo-injectoren.

Piëzo-elektrische injectoren verscheen in systemen met gemeenschappelijke derde helling generatie.
Hun voornaamste voordeel is de korte schakeltijd van ongeveer 0,1 ms. Het gaat over tien keer sneller dan de elektromagnetische injectoren.
Het past gemakkelijk het begin van de injectie en dosis brandstof en te injecteren in verschillende fasen.
Tot nu toe, de traagheid van elektromagnetische injectoren toegestaan ​​eerst een injectie verbranding ruis te verminderen.
Een groep van piëzo-elektrische elementen gebruikt in als een werking van de injecteur regeleenheid.

De activeringssnelheid maakt verkort de intervallen tussen de injecties en de motor te optimaliseren.
Bovendien is de hoeveelheid brandstof, waaronder een zeer kleine dosis van de eerste injectie, is gemeten zeer nauwkeurig, wat resulteert in een lager brandstofverbruik.
in systemen met piezo injectoren de brandstofdruk wordt verhoogd en kan tot meer dan 2000 bar.
Er zijn geen producten in deze categorie..